info k situaci na Ukrajině
logo ČVUT FD

Aplikace marketingových nástrojů v dopravě

Kód předmětu:
17W2AM
Studium:
navazující magisterské
Studijní program:
Technika a technologie v dopravě a spojích (N 3710)
semestrjazykobor / specializace
2češtinavšechny obory
Logistika a řízení dopravních procesů (N1041A040005)
semestrjazyk
2čeština
Forma studia:
kombinovaná
Počet kreditů:
3
Rozsah výuky:
8 hodin za semestr - v kombinované formě studia
Typ předmětu:
povinně volitelný
Zakončení:
klasifikovaný zápočet (kz)
Garantující ústav:
Ústav logistiky a managementu dopravy (16117)
Klíčová slova:
marketing, marketingové strategie, marketingový mix, CRM, komunikace se zákazníky, zákaznická segmentace
Anotace:
Aplikace principů marketingu v dopravní problematice, marketingové nástroje vhodné pro přepravu, případové studie užití marketingu ve sféře veřejné osobní dopravy.
Cíle:
Pomocí případových studií a zpracování variantních návrhů prohloubit znalosti a dovednosti studentů v oblasti aplikace marketingu v podnicích i u objednavatelů veřejné osobní dopravy.