info k situaci na Ukrajině
logo ČVUT FD

Detekce poškození kolejových tratí pomocí analýzy šíření hluku

Anotace:
K detekci dosud neviditelných poškození součástí je běžně užíván např. ultrazvuk nebo rentgen. Pro detekci některých typů poškození lze však užít i analýzu běžného zvuku, který se v kolejích šíří na poměrně velké vzdálenosti. V rámci projektu se studentům otevírá možnost definovat nové možnosti identifikace defektu na kolejích specifickými metodami a technologiemi pro měření hluku. Projekt se zaměřuje právě na zkoumání vlivu vad v / na kolejích (např. uvolněné šrouby, podemleté pražce, předmět na kolejích apod.) na šířený hluk. Pod vedením vedoucího projektu budete …. dělat co? Projekt bude realizován ve spolupráci s ústavem mechaniky a materiálů a ústavem dopravních systémů. Spojte se s vedoucími projektu na e-mail. ... a zjistěte více o vašich možnostech
Garantující ústav:
Ústav bezpečnostních technologií a inženýrství (16123)
Vedoucí:
Ing. Petr Jíra
Ing. Stanislav Vondráček, CSc.
Ing. Stanislav Vondráček

BAKALÁŘSKÝ studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích (B1041A040001)
akademický rok výběrového řízení - 2023/2024

Obor:
Inteligentní dopravní systémy (ITS)
Kód | Jazyk:
K623X1BN | čeština
Kapacita:
pro Prahu: 2
pro Děčín: 0
Seznam PVP:
K tomuto projektu si nemusíte povinně zapsat žádný povinně volitelný předmět typu B.